måndag 12 april 2010

TACK......

min kära vänner B och T för en helt fantastisk helg. 
Vi har haft så roligt tillsammans med er. 
Ni är varmt välkommen tillbaka när ni vill. 
Vi saknar er redan.

Nu har även min kära man lämnat England för att ta sig till Sverige. Nu är det bara jag och hundarna hemma. Jag saknar han redan, det är lite tråkigt att vara hemma själv. Skall bli skönt när han kommer hem igen. Jag har lovat att jag skall uppdatera varje dag så att han följa oss här hemma. 
Det kommer att bli mycket vackra bilder :) 
Min kära vän B och jag har varit och shoppat helgen och du kommer att få se våra fynd. MEN........
först skall jag börja med dom vackra presenter som vi fick utav B och T. Hon och hennes dotter har en egen web butik som heter Carpe Diem. Dom här sakerna kan ni hitta där.
Klicka HÄR så kan du gå in till deras butik.
Visst är dom vackra :) 
Nu kan jag ta så fina kort med så vackra saker :)
Lakritsen är väldigt god. 
MUMS!!
Soligt väder betyder härliga utflykter med härliga färger här kommer lite bilder på presenter och lite inköp som jag har fått och gjort i helgen.
Jag ser så fram emot att ta på mig mina nyinköpta stövlar och ta mina nybakat cupekakes och åka på en härlig utflykt. 
Någon som vill följa med.
Ja det var alla bilder för denna gång men i morgon blir det mera. 
Ta hand om er nu så syns vi morgon.
KRAAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. Hej !
    Tack för en sååååååå rolig helg :-) mycket skratt,sol, rolig shopping, god mat och mysiga utflykter jaja bra pubar oxå nu e T nöjd när jag skriver det !!!! Du vet att vi gärna återkommer :-)
    Vilka fina bilder du har tagit och tack för reklamen :-)

    ha de bäst så hörs vi

    Kraaaaaamar i massor

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails