torsdag 22 mars 2012



Hej alla !!

Just nu !
Blå himmel
Fåglar kvittrar 
SOLEN lyser 
och det känns som sommar
steker pannkakor 
bloggar samtidigt 
och det känns som sommar

Tänk vad lite som behövs för att man skall må super bra !
promenad med hundar
en rolig häst 
härliga människor 
e-mail från sin blivande hyresvärd som är pirrig
små saker som gör en väldigt glad och varm i kroppen


fotokurs med härliga människor
inse att ett nytt kapitel i vårt liv skall börja
snart snart snart 
Det blir man glad av !





Lycka är att ta till vara dom små sakerna i livet
Herrrrregud vad poetisk jag har blivit  jag är nästa i klass med Björn Rrrrrrranelid :)

Ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAM

3 kommentarer:

  1. Du blir bara duktigare och duktigare Lisa på att ta kort! :) så fina!

    SvaraRadera
  2. Kan knappt vänta tills ni kommer hem igen! Sååååå häftigt att ni ska bo i Götet! Vill sitta på eran brygga och dricka vin i solnedgången! Kram!

    SvaraRadera
  3. JAG LÄNGTAR OCKSÅ! jag ska bo hos er varje helg ! de är bara att stå ut med mig!! :D

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails