fredag 16 juli 2010

Då var vårt..........

BB öppet igen :) 
Tack B för den fina holken den passar perfekt på framsidan :)
I går så anlände både jag och våra kära vänner J och A till London.
Min kära man kom och hämtade oss :)
Idag började vi med en lunch och en härlig promenad i New Forest
vilken bra terapi för min vän J.
Snyggisar :)
Sedan avslutade vi kvällen med en härlig picknick och en utomhus konsert med James Bond tema.
Lite svårt att få bra kort i mörker men vi hade det jättemysigt. 
Konserten avslutades med ett häftigt fyrverkeri. 
Jag tror att detta är något som min kära vän B skulle vilja göra med ;)
Nej nu skall jag hoppa i bingen för i morgon skall vi till den stora staden.
Ta hand om er 
KRAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. tänkte bara tala om att vi har jättefint väder här i Fränsta också. Det ser ut som din nya kamera fotar bra, härliga bilder.

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails