söndag 18 april 2010

Nu har den kommit.................

bilen med stort B. 
När den kom så vart det först helt tyst och sedan ........
ett stort jubel och massor av skäll. 
Våran husse min kära man kom hem igår. 
ÄNTLIGEN ! 
Jag klockan 00.00 kom han hem till sin kära familj i denna bil. 
Jaha nu har vi tre bilar på garage uppfarten. Hmmmmm jag undrar om jag skall byta shopping bil nu. 
Jag har redan pimpat upp den nya bilen med två rosor också:) Hihihi
Vi sov länge idag men efter en god natt sömn så tog vi våra små troll och tog en härlig promenad vid Old Sarum. 
Det ligger bara 10 minuter från oss men kolla vilken utsikt vi glömde packa picknicken men vi satte oss i solen och njöt bara, men inte för länge för nu vill vi springa.......
Tjhoo.............. Vi älskar fint väder :)
Nu skall vi hem och laga lite härlig sommar kyckling med rostad potatis. Mattias tycker att jag kunde glömma att ha på rosmarin dock :) Men jag älskar den kryddan :) Få se vad kan jag använda rosmarin mer till :)
Nej jag skojar bara jag lovar att bara att använda den ibland.  
Nej nu skall maten avnjutas tillsammans med trevligt sällskap min kära man. 
Ta hand om er nu så hörs vi snart igen.
KRAAAAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. hej !

    Va skönt att ha fått hem honom :-)
    Pratade precis med Annika som tycker att vi ska upprepahöstens resa i år också !!!!! Du slipper inte mej i a f :-) Men ja då sa Thompa när jag nämnde det för honom. Du kan få följa med till jul svarade jag då ;-)
    På återseende min vän :-)

    Kram och se nu till o ta hand om honom ordentligt.

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails