tisdag 11 mars 2014

Vad gör man på en ledig dag..................


Hej min sköna vänner !

Ja det är inte direkt några inrednings bilder jag visar idag 
utan det är min underbara man 
som har agerat som model 
alltid lika söt :-) 

Ja vad skall man säga 
vi hade väldigt roligt när vi tog dom 
det är så här vi spenderar en ledig dag :-) 



Idag var jag på en intervju 
som jag hoppas skall bli 
min framtida arbetsplats
NU
har jag gjort det bästa jag kan 
då är det bara det roliga kvar 
VÄNTAN 
senast i morgon skulle jag få ett svar 
på hur min framtid skall se ut
SÅ SPÄNNANDE 



så jag skall försöka håll mig cool som en katt 
och försöka tänka på annat 


som tillexempel vad jag skall göra av den resterande dagen
Hmmmmm skall jag baka kanske ?

skall på utflykt med min bästa vän A i morgon så 
då kan det vara mysigt med något gott att fika 

Japp det får det bli 
Hallonkakor får det bli mums !
Ja mina vänner 
ta god hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAAAAM

4 kommentarer:

  1. Äääääntligen det var inte en dag för tidigt ...såg att du även gjort ett häromdagen som jag missat !
    Va spännande stort lycka till vi håller alla tummar vi kan . Är det samesame eller nåt annat ?
    Kraaaaaaaam kraaaaaaaaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Bittan !
      Ja det är härligt att vara igång igen :-)
      Ja det är det samesame fast på en annan avdelning berättar mer sedan när jag fått veta mer.
      Pöss på dig min goa vän Kraaaaaaaaaaam

      Radera
  2. Hej hej Vilket kul inlägg. Och lycka till med nya jobbet.
    Kram på dig från Maria och tack för titten det var verkligen längesedan.

    SvaraRadera
  3. Vilken snygg kille. I dag håller vi tummarna. Kram M

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails