tisdag 21 september 2010

En aha upplevelse.......

har jag haft idag.
Jag började min kamera kurs idag, och jag tog den för att nu när jag gått över till en systemkamera så är det ¨lite¨mer knappar och rattar på den än den kompakt kameran jag hade innan.
Vi har fått lära oss olika saker idag men den som min aha upplevelse var inom är 
ISO


Jaha den där lilla knappen ovanpå kameran 
som kan göra mycket tydligen:)
Här har jag tagit kort på samma motiv fast med olika ISO :)
Ja denna kurs kommer att vara väldigt bra för mig känner jag :)
Jag har fått hemläxa med som jag skall göra, genast känner jag att jag vill pröva ännu mer 
så nu skall här fotas :)
Nej nu skall jag ta mig en kopp kaffe och njuta av mina bilder 
Ta hand om er så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAAAAM

2 kommentarer:

  1. Bra att du lär dej så kan du lära mej sen. Jag har testat lite iso och exprimenterat endel men kunskap saknas. Vi har inget hört om vår kurs än men det skulle ju bli senare start. du kan väl ha lite kurs på bloggen :-)
    Ha de så bra din stackars ensamma gräsänka, snart är han hemma igen .

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  2. Hej älskling. Hade behövt vår nya kamera här det är så mycket att ta kort på. Men det får väl bli nästa år då vi semestrar här ;-). Saknar dig. Din Mattias

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails