tisdag 25 september 2012

Glad tisdag....


och snorigt !
Vaknade tidigt idag med en härlig go förkylning
så nu blir det sängläge och massor av varm dryck
skall vara frisk tills helgen när vi skall till Jönköping
Min svärfar fyller år så det skall vi fira 
Men nu sitter jag och tittar på goa bilder från helgen
det är Erik och hans familj som kom och hälsade på 
mysigt !!
Dom bor kvar i England där vi bodde men i december flyttar dom hem igen
Gud vad tiden går fort när jag såg honom senast var han en 
bara en liten bebis nu är han en stor kille och en riktig smilfink :)
Lycka till med allt och hoppas vi ses snart igen


på söndagen när vi vaknade var det så härligt höstväder
så vi tog en långpromenad jag och mattias 
då vi tog en "liten avstickare" det började med att vi hittade 
goa kantareller och när man har hittat en så vill man hitta fler
så det slutade med att vi gick djupare och djupare in i skogen
när vi tills slut stannade upp när vi insåg att 
om vi fortsätter framåt nu så kommer vi att behöva vada 
över en liten å 
redan blöt och rätt så trött så bestämde vi att vända 
väl hemma igen så kunde jag nog fylla ett vatten glas med 
allt vatten som jag hade fått in i mina skor
hmmmmmmm kanske är det därför jag är lite förkyld idag ? 
:) Ja vem vet men att plocka svamp kommer vi nog göra igen
var riktigt mysigt men då skall jag nog införskaffa 
mig i ett par gummistövlar innan :) 

Nej nu får jag sluta svamla ta hand om dig nu 
så syns vi snart igen
KRAAAAAAAAM





2 kommentarer:

  1. Är min lilla tjej förkyld? Bäst jag kommer hem och bäddar ner dig. Tyvärr är jag inte så pigg heller. Kram ses i kväll. Din M

    SvaraRadera
  2. Krya på dej vännen !
    Å vilka underbart fina servettringar du pysslat ihop i förra inlägget,
    han inte kommentera igår men bättre sent än aldrig :-)

    kraaaaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails