fredag 14 mars 2014

Ny frisyr och nytt jobb.....

 God kväll !!

Ny frisyr och nytt jobb 
har jag fått idag !
Tjhoo vad mer kan man begära av en fredag ? 
Jo 
att man skall fira allt detta 


 Gud så underbart när allt bara faller på plats så där 
allt man går och funderar på 
bara flyger ut genom fönstret och allt blir bara så lätt


Så i kväll blir det bara ett snabbt inlägg 
så får jag göra ett längre i morgon eller 
på söndag, 
nej måndag, 
okej tisdag eller.......
Ja vi får se helt enkelt 
när jag gör ett inlägg igen men det kommer jag lovar
Ta god hand om er nu 
så syns vi snart igen
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

4 kommentarer:

  1. Godkväll
    Grattis grattis till en snygg frisyr och nytt jobb/ Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Åhhhhh äääääntligen :-)))) Grattis från oss va kul vi glädjs med dej .
    Kraaaaaaaaam så hörs vi nästa v .

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta du ja ääääääntligen det var sådan lättnad så att jag bölade 😄 vi hörs snart kraaaaaaaaaam

      Radera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails