tisdag 6 april 2010

Nu är det tid för..........
att fika eller....

Lite längre ner får du se vad jag och Mattias har gjort denna helg men jag får börja med något som jag hittade när vi var och handlade på en av mina favorit affärer Wiltonhouse garden center. 
Det luktar och gott är snyggt på bild (vilket är viktigt) :) 
Vad tror du ? 
Visst ser det gott ut ?
Vad sägs om en 
Strawberries & Dream Brûlée, mmmmmm
Nej tyvärr det är inget fika men det är badbomber från företaget BOMB kosmetik. Det doftar helt fantastiskt och ser underbart ut. Kolla in deras sida HÄR.
Jaja nog med badgrejor, men jag måste nog tillbaka dit så jag kan köpa några till. En sista bild på dom :)
Okej helgen vad har vi gjort. Vi har verkligen varit flitigt, vi vaknade tidigt 7.30 på påskafton av att vi hade en fyrbent besökare utanför våran dörr. Han hade smitit från sin matte och husse för att säga gladpåsk till våra tjejer. 
Willow heter han och han har smitit hit upp två gånger förut men nu var det längesedan han var här. Men vad gör man inte för påsken skulle. 
GLAD PÅSK WILLOW :) Vi ses väl snart igen :)
Efter detta besök var vi redo att ta tag i dagen och riva ¨lite¨mossa
nja jag tar tillbaka lite det var mycket mossa och detta var nog bara från framsidan vi skall nog ta tag i baksidan med. Vi får ju besök till helgen dom kanske vill hjälpa oss :) 
När man jobbar så hårt är det viktigt med pauser
Då upptäcker man ett och annat vi fick se en Robin som det heter på engelska, men heter det Rödhake på svenska. Vi behöver hjälp här :)

Ja nu skall jag rusta upp hemmet med lite vi får ju fin besök av våra kära vänner B och T det skall bli såååååååå skoj.
Ta hand om er nu så syns vi snart 
KRAAAAAAAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. Du kan vänta till helgen med att åka tillbaka o köpa fler badbomber !!!! De var ju underbara :-)
    Förresten har du kollat ditt mejl ?

    Kraaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails