måndag 22 november 2010

MATTIAS JULDEKORATION

Jul stök i Salisbury.............
 har det varit i helgen.
Jag och min kära man har varit och julhandlat lite julklappar och lite juldekorationer. 
Vi har fått upp alla stjärnor i fönstret och även en tomte. 
Jag tänkte jag skulle visa vad vi köpt :)
Ja nu skall jag inte visa julklapparna utan skall bara visa dekorationerna.
 För värmeljus :)
 en ljusslinga i mossa som vi rev i våras :)
Här skall planteras en hyacint när vi kommer tillbaka 

och adventsljustaken är framme :)
MEN
så måste jag visa den juldekoration som min kära man har köpt :)

God Jul alla 

Okej nu måste jag börja röra på mig skall och fota lite idag :)

Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAM

5 kommentarer:

  1. Hej vännen !
    Tack för att du bryr dig om lilla Moi :-)
    Om jag överlevde op så höll jag på att ramla baklänges o slå i axeln nu !!!!!!! Vilken uuuuuuunderbar Christmas ljusstake :-) Vill ha vill ha vill ha !!! Om du har en liiiiten plats i väskan o om du har en liiiiiten stund över och om du har en liiiiiten peng att lägga ut så länge får du jättegärna åka och shoppa en sån till lilla Moi :-)
    Ses snart:-)
    Puss o kram fr isläget i soffan

    SvaraRadera
  2. Hej igen !
    Glömde skriva att Mattias juldekoration inte gick att öppna . Det stod bara att det är privat och att man måste ha en inbjudan för att kolla på den.

    Kraaaaaaaam igen

    SvaraRadera
  3. Jag oxå!!!! Vill ha din Christmas ljustake!!! Jag blir så avundsjuk på dig. Jag vill också pynta o göra fint. Men tiden finns inte! Snart är ni här!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Ojojoj vad nyfiken jag blir !!!!! :-)
    Mattias juldekoration matchade ju fantastiskt bra till övriga inredningen eller inte haha.Men du behöver inte vara orolig. Såna där brukar inte leva så länge ,om inte hundarna blir galna och äter upp den så kan du väl alltid be nån av dina granntanter att oooooops "ta hand om den" :-) Sen kan ni hälsa på den när ni går på jullunch / juldrink /jul????? :-)

    kramiz from little Moi and my big Handyman

    SvaraRadera
  5. Vad är det för fel på min Juldekoration, Den är söt, rolig och högljud. Bara för att den inte är vit så passar den inte in? Dessutom så älskar hundarna den. :-) /M

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails