tisdag 13 april 2010

Love is in the air.........

ja det är det verkligen jag älskar nämligen dessa saker

jag vet inte vilken jag älskar mest men en av sakerna är god och den andra rolig, ni får gissa vilken.
Resa är en annan sak som jag älskar. 
Våran nästa resa kommer att vara till PARIS
 som sker nu i slutet av april. 
Skall bli så skoj!
Att baka goda kakor är en 
annan sak som jag älskar.
Att göra vackra fotoalbum 
är en annan sak som jag älskar
Ta vackra bilder är också en sak som jag älskar,
MEN mest av allt älskar jag min man 
och mina söta vovvar och mina häriga vänner.
Vad älskar du?
Ta hand om er så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. Haha vad fyndig du e :-)
    Hade du detta inlägg och fotoplaneringen i huvudet när du köpte dessa hjärtan ?
    idag ska jag fortsätta att fota alla mina shoppingfynd.

    kraaaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails