fredag 23 juli 2010

Uppåt istället för neråt.........

kan man känna sig när det snart är sin 
födelsedag :) 
och när snigelposten som är riktigt snabb kom med en härlig
 hälsning från Sverige då bli man riktigt uppåt.

TACK bäste B ch T ni är fantastiska. 
Saknar er massor hoppas ni kommer och hälsar på snart.
Det känns skönt i hjärtat när man har vänner som er :)

Uppåt än neråt ser min vikt ut just nu. 
Ja igår var det dags för WW igen. 
Jag har inte varit på två veckor.
Ja Sverige resan bidrog att jag gick upp cirka 1 kg, vilket inte är så farligt men nu måste jag ta tag idet för annars blir det bara mer.
Vad jag har svårt med efter att jag har levt rövare i en vecka är att komma tillbaka till mina normala rutiner igen. 
Det känns som jag är sugen på massa saker.
Men så sa våran suveräna ledare i går 
¨Kom ni ihåg hur bra det känndes när ni var smala, 
tänk på hur gott maten smakade då, 
era aktiviteter hur kändes det och vad gjorde ni då, 
tänk på dessa saker ofta för ju oftare ni tänker på detta ju fortare kommer ni att nå till erat mål¨

Så nu sitter jag här och drömmer mig bort om vad jag skall 
göra och hur jag ser ut när jag har nått mitt mål. 

Ja det är verkligen något att se fram emot och jag skall verkligen njuta av varje nivå jag tar men nu är det 
STOPP
för uppåt nu skall det bara vara neråt. 
Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. Hej !
    Va gullig du e :-) Tur att snigelposten gick så snabbt att det kom fram i tid !!!
    Bara 1 kg utan att kunna träna , det var väl inte farligt !!!Det minskar T när han går på toa säger han haha . Tänk på den fina klänningen , ny minibikini till höstsemestern och allt slit du har gjort när du blir sugen:-) Det fixar du galant det är jag säker på.

    grattis på dej i förskott o ja vi kommer gärna det vet du ska bara få ihop livet först.

    Kraaaaaaamar i massor

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails