torsdag 21 februari 2013

Små citroner gula...............


Hej alla !

Mina vänner hur har ni haft det ? 
Det var länge sedan jag pratade med er igen :) 
Okej det får nog vara så här ibland med 
Men nu är jag tillbaka och idag tänkte jag ge er ett tips 

Bio tips 
Små citroner gula 
I går hade den sin premiär och jag måste säga vilken 
 måbra film detta var 
mycket skratt och tårar kom det 

Jag ger den 10 citroner av tio 
den påminner om en annan favorit film som jag tycker mycket om
och det är filmen Chocholat 

här kommer ett lite smak prov 


sitter precis och ser på TV4 och då gav Ronny denna film bara 3 solar 
det håller jag inte med om jag tycker den var mycket bättre än så 
men jag kan verkligen rekommendera denna 



Okej ! 
Idag står det bakning på schemat !
Men hallå du är ju med i VV säger ni ? 
Men vet ni jag har räknat ut detta 
jag älskar ju att baka så om jag bakar till min mans jobb 
så har jag inget hemma men jag får slicka slikepotten 
och kanske ta en liten mums bit med :) 
men resterande skall iväg 


Japp det får bli så ! 
Nu önskar jag er fantastisk Torsdag så syns vi i morgon 
och då skall jag visa er vad det vart för något 
Ta god hand om er 

KRAAAAAAAAM

3 kommentarer:

  1. Hej! Trevlig blogg du har och tack för filmtipset, hade faktiskt inte tänkt se den men ändrade mig lite efter att läst det du skrivit. Jag har en liten fråga också, vad är det för hundras ni har? En stor bild här ner och tror att det är hunden Loka, men det kanske är samma ras på båda. Ha det bra Karin

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga solgula bilder du bjuder på,man blir riktigt glad när man tittar på dem.
    Ha en fin eftermiddag.
    Ha det så gott vännen

    Kraaaaaaam

    SvaraRadera
  3. Ja den filmen var riktigt bra :)

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails