onsdag 4 april 2012

Missade att fira ...........


Hej alla, 

Idag vaknade både jag om min man 
med ett ryck !
Va missade vi detta !!

Hur kunde vi missa detta 
vi som firat detta i 14 år
det betyder så mycket för oss 
datumet 2 april
för det är en liten annorlunda väg att det hände på 


är ni nyfiken vad jag pratar om !
Dagen D 
då vi träffades för första gången var d. 2 April 
och i år firar vi 14 år :) 
Elfenben firar vi :) 
14 år ja 
Det känns inte så 
det känns som vi fortfarande är ny kära:) 
Nej det kanske var att ta i 
men vi har verkligen roligt i hop 
att vi bara flyttar och reser runt om i världen tillsammans 
är verkligen en bra par terapi :) 

Men vi verkligen har våran vän A att tacka för 
att vi träffades för hade det inte varit för honom
frågan är om vi vågade ta steget att träffas 

Ja hur kunde vi nu missa detta :) 
Men det är aldrig försent att fira vi kanske kan fira i morgon ?? 
(Nu hoppas man att mannen i mitt liv läser detta ) 

Nej nu skall jag ta min goa vovar på en promenad så ta hand om dig nu 
så syns vi snart igen
KRAAAAAAAAM



3 kommentarer:

  1. Ja jag brukar ju ha ett bättre kom ihåg. Ska bättra mig ;-) /M

    SvaraRadera
  2. Grattis!!!!! Underbart att höra att ni fortfarande är nyförälskade! Kram till er båda!

    SvaraRadera
  3. Grattis till er ;)
    underbart söt bild på Alma!!
    /EMMA

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails