torsdag 15 november 2012

Frisyrer......


God Kväll !!

Tack tack alla som tittar in 
det är riktigt roligt och när ni lämnar kommentarer 
det är dom som gör att jag fortsätter att blogga 
så nu min vän S (och även ni andra )
här kommer bilder från 
boken Kolor Jazz och Bakverk 
på deras frisyrer :) 
Visst ser dom coola ut fick sådan lust att testa 
en sådan frippa så här kommer bildbevis :) 
TADA !!


Visst ser hon glad ut i sin nya frisyr :) 
Jag kan säga att hon fick många godisar efteråt :) 

Nej min vänner nu måste jag slita mig men DU 
vi syns imorgon och då blir det rutigt må ni tro :) 
Tills dess ta god hand om er 
KRAAAAAAAAAAAAAM

3 kommentarer:

  1. Vad lycklig min hund ser ut :-D /M

    SvaraRadera
  2. Riktigt fina frisyrer, skulle kunna tänka mig något liknande men det finns ett litet men bara...mitt hår är alldeles för kort :-)
    Vilken härlig bild på din hund, den är underbar, hon var förtjänt av en massa godis efteråt.
    Ha en fortsatt fin kväll
    Kramen

    Ps höststjärnan fanns inte i vit ds

    SvaraRadera
  3. Du är ju rolig du min kära svägerska! Loka ser helt bedårande ut! Kram!

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails