fredag 22 februari 2013

Fredagsfika..............


Hej hej !

Jag får börja med att tacka alla för era 
kommentaren det värmer gott
och två nya som kommenterade igår 
Karin och Tush 
varmt välkommna :) 

Karin rasen på våra goa hundar är Bearded collies 
och dom skall vara långhåriga men 
brist på tid att sitta och kamma dom varje vecka 
så klippte vi ner dom små sötnosarna :)


och nu till veckan alldeles viktigaste punkt 
FREDAGSFIIIIIIKA 
och idag bjuder jag er på dumlemuffins
eller 
dumlekolor fast brända i muffinsform 
och nu bara en kvar och fota :) 

Inte hela sanningen resterande är på min mans jobb
och idag skall han bjuda sin kamrater på fika 
hoppas dom får tag på kolan 
aja dom får gräva lite :) 


bakning som i normala fall brukar gå så bra 
hör ni vad jag skryter :) 
men igår var det något magiskt började med en annan 
sort en äppelkaka :) mums tänker ni 
så tänkte jag med tills den kom ut ur ugnen 
och jag började skära i den till min fasa 
så rann det i hela kakan 
min man var snäll och sa till mig
 "Jag tycker om kladdiga kakor" 
ja det tycker jag med 
men en som inte är färdig vet jag inte :) 
aja här deppar vi inte 
utan nästa fredag kanske jag till och med bjuder
er på något riktigt fint 
som en bröllops tårta :) 
ja hoppas nu inte för mycket :) 

Nu är det bara för mig att önska er 
en fantastisk fredag och helg 
och ta god hand om er så syns vi snart igen
KRAAAAAAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. Ser riktigt, riktigt smarrigt ut och du lägger väl ut receptet.
    Kramar i massor och ha en trevlig helg
    Susanne

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails