tisdag 5 februari 2013

God Morgon.....


God Morgon !

Här kommer lite bilder från vårt sovrum 
Vad bra det är att ta kort 
då ser man vad man vill ändra eller inte ;) 
I detta fall skall jag nog byta bilderna i tavlorna skall bli lite mer personliga bilder tror jag 

Men nu var det inte bilder och sovrum jag skulle prata om utan 
hur det gick i går 
Var på VV och gick ner 3,2 kg första veckan 
Wow vilken bra rivstart !
Denna veckan skall jag bara fortsätt med samma vinnande recept tror jag 
Vill ni haka på så träffas vi här varje vecka


Denna gång så pratade vi om motion ! 
Vad ? Vad är det sa du. 
Jaha det är något som man blir andfådd och svettig av 
och så får man bättre viktminskning 
Jaha vad bra !
Hmm vad skall jag börja med då ? 


Det behöver inte vara så besvärligt utan kolla vad du gör idag 
och lägg på några minuter till 
Till exempel jag är ute och går med hundarna 
men istället för att ta min normala runda 
så kan jag gå lite längre 
eller om det finns uppförsbackar så går jag riktigt fort upp för dom istället 
eller när jag städar och flyttar runt i hemmet 
städa ordentligt genom att böja mig och göra det lite fortare så 
att jag får upp pulsen. 

Jaha det var ju inte så besvärligt ! 
eller hur ? 

Ta god hand om er nu så syns vi snart igen 
KRAAAAAAAM




4 kommentarer:

  1. Fantastisk vecka. Du är bäst. /M

    SvaraRadera
  2. Jättekul, grattis.
    Inte behöver du göra om något i sovrummet, det är jättefint som det är.
    Kramar i massor
    Susanne

    SvaraRadera
  3. 3,2 kilo! Härligt Lisa!!!!
    Strongt av dig :)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Go Lisa, go!!! Heja på!!! Kram!

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails