fredag 31 december 2010

GOTT NYTT ÅR 

Hej alla ni 

Nu har vi lagt champagnen på kylning 
och nu väntar vi bara på att 
2011
skall börja.
Vi har så mycket att fira 
2010 
har varit ett fantastiskt år för oss
Vi har lyckats med så många saker
1. Vi har lyckats att gå ner i vikt och M har nått sitt mål och jag har min halva resa kvar som jag skall göra under 2011 ser verkligen fram emot denna.
2. Jag har fått ett jobb och skall börja med det under 2011, vilken start på det nya året
3. Vi har fått och besökt alla våra fina vänner och släkt som vi har och jag har redan fått en bokning för nästa år, vi är så fyllda med all er värme och kärlek som vi får av er, ni är underbara.
4.Fått resa och se så många platser i England och vi skall fortsätta med detta under 2011.

m.m

Nu skall vi fira våra framgångar i 2010 och se fram emot 2011 där vi kommer att fortsätta våran resa.
Vi är så glada att ni vill vara med oss på denna resa :)
Vi önskar er ett fantastiskt nytt år 
och fira nu riktigt ordentligt

GOTT NYTT ÅR
ÖNSKAR
Fam. HOLMBERG

KRAAAAAAAAAM

5 kommentarer:

  1. Gott Nytt År! :)
    Hoppas ni får en riktigt mysigt nyår!
    Grattis till jobbet :) Vad roligt, vad ska du göra? :)
    Kramar / Hanna

    SvaraRadera
  2. Hade inte kunnat göra inlägget bättre själv. Nu ser jag fram emot Kräft röra till förrätt, Anka till huvudrätt och Choklad fondue till efterätt.. hmmm förstörde jag nästa inlägg nu kanske? jaja det kommer säkert bilder också. Puss från din man.

    SvaraRadera
  3. Ha ett jättemysig nyårsafton !!!!!!!!!
    Kraaaaaaaaaam från oss

    SvaraRadera
  4. ETT GOTT NYTT ÅR TILL ER! OCH VOVVARNA!!
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  5. Hallojsan!!

    God fortsättning på det nya året!!

    Det är så härligt att summera sitt år och sätta nya planer i verket! Speciellt om det har varit ett framgångsrikt år som ert!!

    Ha en härlig start på det nya året nu!!

    Kramisar Sanne!!

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails