måndag 4 februari 2013

Något söt....


Hej hej !

Vad har ni hittat på i helgen själv så 
har det varit födelsedags kalas i dubbel bemärkning 
det var min svåger och bästa E som fyllde år 
E fyller 18 år så det är något man skall fira 
jag kom i håg när hon var 5 år och sprang omkring med sin 
pippiklädsel och lillagubben på axeln så sööööt 
idag är hon lika söt men en vuxen tjej som nu tar hand 
om riktiga stora hästar :) ett stort grattis till dig 
och ett stort grattis med till min svåger P som 
fyller host host 20 år med grattis :) 
tänk bara 2 års mellanskillnad mellan han och E, fantastiskt 


Idag tänkte jag att jag skulle bjuda er på något söt 
visst är det lite tråkigt väder ute men glöm det och 
ta fram några av er sommar bär i kylskåpet och ro ihop 
en jordgubbs marmelad i stället :) 
doftar sommar i köket och på något sätt känns det bra att 
få fylla skåpen med egen gjord sylt och marmelad

Tänk så husliga jag är :) 
Ta god hand om er nu så syns vi snart igen 
KRAAAAAAAAM


2 kommentarer:

  1. Ja det var husligt!
    Här ska det städas tänkte jag. Lite panikstäd om jag ska vara ärlig, allt blir inte riktigt som man tänkt sig. Men jag har nyss tränat så iförd träningskläder och med håret på ända ska jag nu genomföra detta projekt i rasande fart!
    Kram :)

    SvaraRadera
  2. Känner doften ända hit...mmm ljuvlig.
    Bamse kram

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails