måndag 12 november 2012

Välkommen......


Nu har vi öppnat igen !!

Med lite vila från den cybervärlden så är jag nu tillbaka 
skall visa er vad jag gjort istället under tiden

Nu hyr vi vårt hus så när vi vill göra om får det inte kosta för mycket pengar 
så för cirka 2000 kronor så fick vi en rätt stor förändring 
Vad pratar hon om undrar ni 
JO vi ville göra om lite i vårt kök
Jag börjar med att visa lite gamla bilder först 





Ja som ni ser rätt så mörkt 
(nu hjälper det till att det var mörkt ute med :)
Men NU ser det ut så här







rätt så stor skillnad tycker jag att det blev 
nu är jag så sugen på att laga god mat 
och framför allt baka goda saker till jul
MEN
jag är inte klar ännu !!
I den summan 2000 kronor ingår en sak till 
jag kan avslöja en sak jag kommer att använda denna lilla sak


Men mer om det när det är klart 
då får jag visa er igen hur det blev 
Nej nu skall jag ta med mig hundarna och ta en härlig promenad 
i detta fina soliga vädret

Ta hand om er så syns vi snart igen
KRAAAAAAAM



5 kommentarer:

  1. Oh my va fiiiiiiint det blev . Vilken skillnad :-)
    Ha de bäst .
    Kraaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Vilken förändring och så fint det blev.
    Ha en fin dag
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag gjorde ju allt jobb ;-) eller inte. Du är duktig. Kraaaaam /M

    SvaraRadera
  4. Men jösses vilken skillnad! Ja en köksrenovering behöver inte alltid kosta en förmögenhet! Superfint! Du kan få fixa till min hall. :-)

    SvaraRadera
  5. så bra det blev i köket :) finfint!!!
    ser helt nytt ut!
    saknar er! kraaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails