tisdag 6 november 2012

Glöggkväll..........



God Morgon !

NU är det jul :) 
Skrämde jag er ? 
Det var inte meningen men jag är såååå sugen på 
att få snö och få den där mysig julkänslan i kroppen
När man inte har snö 
får man ta till vara på att 
det är vit och frostigt i gräset 
och dricka massor av glögg :)


Det gjorde jag i går och då kom den där myskänslan av jul
Det är ju härligt att få fira jul lite varje dag 
istället för att fira bara en dag tycker jag 
Så när jag satt där i min julkänsla så kom jag på att 
varför fira den själv när man kan fira den med andra 
Vips så bokade jag in en glöggkväll med mina kära grannar 
Gissa om dom vart glada !


Idag står målning och en långpromenad på schemat 
Men jag skall också fortsätta att julpynta våran entre 
Men mer om det i morgon :) 

Ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAAAAM

2 kommentarer:

  1. En glögg vore gott. Snart måste jag baka pepparkakor :-) Kraaaaam /M

    SvaraRadera
  2. Detsamma önskar jag dig.

    Stor kram Susanne

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails