tisdag 13 november 2012

Ett två tre.............


FYRA 
Snart är alla burkar fyllda !

God Morgon på er !!
Brr i dag var det kallt och frost vilket jag längtar efter :-)
Jag hoppas att det kommer snö snart med 
Skall kanske låna min bästa vän B hennes skylt 
varje år när hon sätter ut den så blir det rekord i snömängder
inte mig emot jag äääääälskar snö :-)


Tack alla för dom värmande kommentarerna på förra inlägget 
jag håller med att det blev en riktigt stor förändring
idag skall jag fortsätta med lite annat pyssel i köket :) 
Blandannat skall burk nr 2 få sig ett innehåll 
med vad ? 
Ja det får ni se en annan dag !


Tills dess får ni ha en underbar dag 
och krama varandra :-)

Här får ni en av mig 
KRAAAAAAAAAAM

2 kommentarer:

  1. tack för tipset..... den iden med fyra burkar copar jag rakt av :-) Visste att du skulle behöva olika storlekar !
    ha en mysig dag själv ska den strax tillbringas i den blåa lådan till kl 21.
    Kraaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Kan du fylla en av skålarna med öl? Kram /M

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails