söndag 18 november 2012

Jul på Tjolöholmsslott.........


God Jul !

Eeeer jag menar god kväll i stugorna :) 
Jag lovade er att visa er vad vi gjorde i helgen 
och håll i er för kommer det :) 

I går så fick vi besök av våra vänner 
C och T 
dom hade med sig en liten julig present till oss 
(som jag skall visa er i morgon ) 
vi hade en liten utflykt planerad till dom 
och då passar en julmarknad alldeles utmärkt
så vi åkt till 
Tjolöholms slott 
som nu har blivit ett favorit utflykt 
speciellt när dom har marknader där med :) 
här kommer en länk till dom 

Vi började med att gå igenom alla mat och hantverks utställare 
jag rekommenderar att ni inte äter före innan ni går 
otroligt mycket provsmakningen 
vilket gjorde att man köpte en del saker med 
vad jag köpte skall jag visa er i morgon 

I allt provsmakande så glömde jag att ta kort på utställarna 
men när vi väl gick in på slottet så 
kom jag på att jag hade ju med mig kameran så här kommer lite bilder :) 


härlig entre 
hmmm 
det här kanske jag kan göra hemma !


eller varför inte en tomte i entren 
det kanske också skulle få plats :) 


om du fortfarande är hungrig kan du äta julbord i denna vackra lokal :) 
innan vi åkte hem så fick vi se en riktigt bra eldshow med 
nu är inte bilderna så bra men känsla i dom finns där tycker jag 


Det var allt från mig idag men tills 
vi ses igen så får ni 
ta hand om er 
KRAAAAAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. Julmarknad på Tjolöholmsslott, vilken mysig helg du haft. Antar att det var en hel del besökare där som njöt av en försmak på julen.
    Kram och ha det gott
    Susanne

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails