tisdag 20 november 2012

Brrrrr något gott att.........



värma sig med !
Då har jag fått prova årets glögg den värmer gott i kroppen
Nu är det bara snö som saknas 
men den passar rätt gott i detta väder med tänd en brasa 
och värm er en kopp med glögg 

och varför inte en påse Dumle
men jag har aldrig sätt att det finns med pepparkaka
(dessa fick vi av våra vänner när dom kom och hälsade på)
vara bara tvungen att provsmaka 
och jag kan meddela 
(tuggar fortfarande ) 
att den var försvinnande god :) 
japp får nog ta en till 


ett annat tips som jag ramlade över 
är Lakrits sirap 
denna hittade vi på jul marknaden som vi var på i lördags  
det var mycket lakrits smak på den 
nu har jag inte prövat den ännu till glass men 
det var ett tips som jag fick av dom som sålde den :)


Japp nu var det allt för mig idag 
Ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAM

1 kommentar:

  1. Den glöggen står här hemma på bänken oöppnad den rätta känslan har inte infunnit sig som du skriver...snön saknas. Smakade den gott eller är det bara flaskan som är snygg?
    Lakritssirap har jag aldrig hört om men låter som om det kan vara gott till glass...du får berätta när du provat.
    Ha en fin dag

    Stor kram

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails