fredag 23 mars 2012

Mysig fredag..........


Hej Alla, 

Så roligt att få kommentarer det värmer, tackar 
det gör också att jag fortsätter att 
utmana mig själv i att ta kort 
så stor tack för det :)

Nu skall jag berätta lite dåtid 
i går så var då min mans ersättare här 
med familj för att se om dom vill flytta till England
Stakarna hade mycket på deras schema och knappt tid för lunch :)
vilken tur 
att vi hade lite sockerkaka och kaffe till dom när dom kom


och idag fortsätter det med besök. 
Våran hyresvärd i England ville visa huset för 
några mäklare i dag för att se om hur marknaden ser ut, 
vilken tur att det finns sockerkaka kvar då :) 
kaffet har jag redan bryggt nytt !!

Men det som har gjort att man mest blir glad av 
är idag och igår det FINNNNNA vädret
alla dessa blommor som slagit ut skall ut till helgen tänkte jag och fota lite så ni får se hur det ser ut så vackert


nej nu skall jag ta mig en kaffe till och 
kolla runt på alla era bloggar
och bara ta det lugnt innan alla mäklare kommer idag 

Ta hand om er nu och ha en underbar fredag 
så syns vi till helgen
KRAAAAAAAAM


2 kommentarer:

  1. Härliga pics som vanligt.
    Passa på att fota å njuta ordentligt den sista
    tiden i England.
    Ses snart :-)

    Kraaaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Såååå fina bilder du tar Lisa! gillar verkligen den bilden på Loka! :)
    Kraaaaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails