lördag 24 mars 2012

Sommar och soliga dagar............



Go Lördag !!

Hej hur har ni haft det idag ?
Har ni haft fint och gott väder ?
Vi har det +19 grader varmt idag, man kan inte klaga 

Idag tog jag då med mig kameran ut på stan för att dokumentera  
lite hur det ser just nu i Salisbury 
Jag säger bara förbered er på en blomfest :)


En liten blomma i någons trädgård :)



varje år är det denna skrud av påskliljor som breder ut sina fina färger i hela parken :)
fantastiskt vacker tycker jag, man blir glad av att bara se det :)
Nu är det inte bara denna park som dom finns i 
det känns som det finns påskliljor varstans i denna stad, så fint och man blir sååååå glad 



och dessa vackra träd finns det ett dussin av 
sådan skall jag nog ha ett dussin själv utav i våran Törnrosdal :)
eller vad tycker ni ?
I kväll nu så har vi förberett oss Britains got talent börjar 
väldigt viktigt att följa ;)
så få se nu maten är det fixad - fixed
en liten efterrätt (det är vi värda tycker jag) - fixed
och så något gott att dricka till - fixed 
ja då kan kvällens äventyr börja 

Ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAAM





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails