fredag 20 januari 2012

Härliga fredag......



Hej alla !!

Hur har ni det en sådan här fredag ? 
Själv har vi det bra
vi sitter här nu och bara myser 
och planerar för framtiden

Just nu är det bostad 
vi letar med ljus och lykta


Jaaaaa !
Min man sa just vill du bo på en Ö :)
Grötö
Gud vad mysigt det låter vi får till och med hyra deras båt
Ön är helt bilfri :) 
Fantastiskt idyll tycker jag

Tänk er när man kommer hem och 
kommer på att f..n
 (ursäkta ordvalet men läs vidare 
så förstår ni varför jag säger så starka ord)
jag glömde köpa mjölk eller någon ingrediens till 
den goda rätten som jag skulle precis göra 
och om en timme kommer gästerna


"Älskling kan du först ta flak moppen till hamnen 
och sedan båten till fastlandet 
för att sedan ta bilen till närmsta affär
för att köpa mjölk som jag glömde"
"Jag älskar dig har jag sagt det ;)"

Ser så fram emot att få flytta dit 
det skulle vara en idyll 
eller vad tycker du ???

Ta hand om er nu 
så syns vi snart igen
KRAAAAAAM





1 kommentar:

  1. Härlig blogg och härliga bilder!
    Önskar dig en härlig helg...
    Titti

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails