onsdag 18 januari 2012

FOTOKURS......


Hej alla !

I går så var det fotokurs igen
Det är otroligt roligt 
Denna gång får vi lära oss
porträttfotografering 
så skoj men man inser 
vilket ansvar man har när man tar dessa kort

I går var första gången och ta dessa kort
så vi alla var lite stela
men sedan lossnade det lite

Nu skall jag rita på en story board 
till nästa gång har 
redan lite ide'r 
som jag vill testa

Så om dom blir bra skall 
jag visa dom nästa vecka :) 

Nej nu skall jag planer min 
storyboard  
och även göra min hemläxa

Ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAM



1 kommentar:

  1. Behöver ni en snygg model så vet du var jag finns. Ställer upp på det mesta ;-D /M

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails