tisdag 24 januari 2012

Goda recept.....



Är ni sugna på goda recept ?
Jag var det och denna bok kan jag varmt 
rekommendera


Nu är jag en nybörjare inom detta område 
så jag har letat en bok med ljus och lykta som 
kunde förklara för mig lite 
roliga tips som man kan göra med photoshop


då ramlade jag över denna bok
och i går kom den hem till oss :) 
Tack C och T för hjälpen :)
Idag tänkte jag att jag skulle 
laga till något smarigt från 
denna bok
så under veckan om jag lyckas 
får ni se resultaten :)


I går så ringde jag och kollade upp 
vad våra hundar behöver för en flytt tillbaka 
till Sverige igen

Det är en ny EU-lag som kommit ut nu så det ända
jag behöver uppdatera är deras rabies sprutor 
så skall det inte vara några problem


Ja nu var det inte så enkelt 
Alla länder ser ut att ha olika regler vilken 
sorts vaccine som gäller och hur länge 
så nu gäller det att vara smart och
 helgardera oss 
med tanke på att vi skall ta 
våra jyckar i bil
så nu är det lång resa som vi skall planera :)
Det skall bli skoj :) 
Ser fram emot att få komma hem igen

Ja nu skall jag förbereda mig skall 
nämligen på min fotokurs 
ikväll :) 
Vi skall fortsätta att ta 
porträttfoton :)
Väldigt roligt och häftigt 
skall testa lite nya kort idag och se 
om jag får det rätt :)

OMG
Det vart långt idag och
nu skall jag sluta så 
syns vi snart igen
KRAAAAAAAAM







1 kommentar:

  1. Inte behöver du photoshop när du redan från början tar så bra kort :-) /M

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails