måndag 4 juli 2011

Utflykter med stil....

 Hej allihopa !

Ja idag var man tillbaka till jobbet igen. 
En riktigt rolig dag faktiskt 
hände mycket och många frågor. 
Solen har strålat precis hela dagen 
Vad passar bättre en sådan dag om inte en grill kväll
Sagt och gjort !

I kväll bjöd vi hem lite kompisar på en härlig grill kväll 
med krocket och kortspel :) 
Nu känns det verkligen som att sommaren är här 
när man kan sitts ute så länge utan att frysa

Men sommar började verkligen förra veckan när jag var i Sverige. 
Jag tänkte jag skulle visa er lite bilder 
från en av dom varmaste dagarna. 

Denna dag tog min bästa vän B med mig och A 
på en tur till Visingsö 
i hennes cab. 
Coolt :)


Det är så mysigt att få åka med min vän B 
för hon går in med hela sitt hjärta 
för att göra en mysig upplevelse för oss alla. 
Hon är världens bästa utflyktsplanerare. 
Jag tycker hon skulle öppnat eget inom detta 

Det är picknick med stil 
och mysiga luncher och shopping ställen med unika saker. 
Jag hittar alltid snygga och mysiga saker när jag åker med henne. 
Vad synd att hon bor så långt bort :) 
Du är bästa B


Våran kompis A hon är verkligen som B kallar henne 
Mary Poppins 
se här vilken gullig lite hund 
hon hittade när vi shoppade kläder på en av 
butikerna som vi besökte. 
Så söt :) 


Jag lovad att jag skulle visa er vad jag handlat 
men det får bli en annan dag istället.

Nu skall jag sova lite 
I morgon är en ny dag med jobb 
men skall nog klämma in en mysig lunch med kompisen S :)
Mys :) 
och sedan skall jag åka en liten sväng till IKEA 
 skall pimpa våran pool 
så att det blir en oas som jag pratade om i förra inlägget. 
Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAM


1 kommentar:

  1. Tack bästa Lisa vad söt du e ....å vilka foton, tänk när vi startar vårt dreamteam , vilken succe !!!
    Snart kommer vi å tar ett provdopp i spaet.

    Kraaaaaaaam Bits

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails