söndag 3 juli 2011

Lazy söndag...

Hej alla, 

Ja nu är jag hemma igen hos min kära man och min vovvar. 
Det är bra i bland att vara borta 
då inser man hur mycket man älskar dom. 
Skönt :)
I morse så vaknade vi till strålande dag och varmt väder 
perfekt för en lazy dag
men vi började inte med det 
NEJ
tillbaka till mitt gamla jobba och dra pall kändes det som 
Både jag och mattias drog till jobbet och skulle ta emot 11 pall
det visade sig att dom räknat LITE fel i Sverige
det var två lastbilar 
med 26 pall och 3 stora trailer
Man vart lite varm så att säga 
men efter tre timmar var vi klara :)
SÅ 
hem till Lazy spa
VA !!!
säger ni 
PLUMS 
säger jag 
Här kommer nu Mattias överraskning 
till mig när jag kom hem i lördags 

En bubbelpool :)
Den är helt suverän 
Man kan värma upp den till 40 grader 
då tycker jag att det är lite varmt 
medan Mattias tycker att det är precis lagom
Snacka om att vi kommer att förlänga våran sommar här:) 


I denna kommer jag nog att spendera en hel del tid, 
nu skall jag bara pimpa lite runt om så det blir som en oas 
Är ni sugna på ett dopp välkommen förbi
Champagne ligger på kylning 
Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails