söndag 10 juli 2011

Semester tankar.........



Hej alla !!

Idag var det en sådan där dag som man vill ha alla dagar. 
Började dagen med att vakna upp efter en lång och härlig sömn 
ni vet när man sover så där perfekt länge 
Gick ner för att sätta på kaffet 
under tiden så bestämde jag mig för att gå ut 
och känna på vädret
soligt varmt :)
Kändes som semester
Åååå idag börjar det riktigt bra

 Vad som stod på schemat idag 
är UTREDNING
 som min kära vän B brukar säga
Har i dag gjort en uteköks del 
och en spa del.




Vart riktigt nöjd blev så fint
Efter att vi jobbat hårt i trädgården 
var det dags med 
en belöning tyckte vi 
Sagt och gjort en skumpa champagne 
(på en söndag till och med)
och ett härligt varmt bad
Vi njuter till fullo 
i går låg vi i här 
tills det vart mörkt 
riktig mysigt


efter badet vart vi bjudna till S och M 
på hemma bakad pizza
riktigt god 
dom hade toppat en pizza med gorgonzola
ett heat tips !!
Men nu är vi hemma igen och nu är det time för att sova
Nu skall jag jobba bara två dagar till sedan har jag 
SEMESTER
då skall jag nog dricka champagne varje dag :) 

Ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. Hej !
    Hade missat inlägget !!!!!
    Ha en skön semester bästaste Queen E och såklart ska du dricka skumpa varje dag :-)
    Vilken fin utredning ni har fixat till. Vi måste nog oxå se till att få uppvärmning i poolen.

    massor av kramar fr Skogssäter

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails