lördag 18 juni 2011

Regnig hälsningar......
 från oss här i Salisbury.
Vad gör man när det regnar 
jo man kan ju alltid uppdatera sin blogg
och när man har gjort det 
kan man alltid hoppa ner i ett varmt bad och
tända lite ljus.
 Det tror jag blir dagens aktivitet,
Nu har ju redan dagen börjat med en veckohandling och 
ingredienser till 50 mini Västerbottenpajer
Varför så många?
Jo vi skall ha midsommar firande på jobbet 
det är ju ingen helg dag här i England 
så vi skall jobba denna dagen, 
men eftersom vi är många svenskar här 
så skall vi ha en stor fest istället denna dagen. 

Det är ju jag som har planerat det mest
ja ni känner ju mig:) 
Skall visa er mer hur vi firade senare, 
men vi skall ha dom flesta traditionella element i det. 
Även dansa små grodorna runt midsommar stången, 
ser fram emot detta :)
Nej nu skall jag hoppa ner i ett bad och bara njuta
medan mannen i mitt liv 
står och gör 
hemmagjord pizza 
det är hans specialare har han sagt :) 
Ser så fram emot detta
Han är såååå duktig 
Ta hand om er och ha en underbar lördag kväll. 
Så syns vi snart igen. 
KRAAAAAAAAM

2 kommentarer:

  1. Äääääääntligen de va la på tiden :-)
    Mailar dej imorgon (vi ska strax ha gäster) så vi kan bestämma när du kommer.
    Jag har en plan o en överraskning till dej :-)
    ♥Massor av kramar från oss till er♥

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har väntat på en uppdatering! :) Låter som en mysig midsommar, hoppas det blir lite sol tills dess! Vi får höras snart! :)
    Kram / Hanna

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails