söndag 19 juni 2011

Pysseldag.....

Hej alla !

Idag har vi haft en riktig pyssel dag. 
Vi började morgonen med frukost på sängen.
Vilket var bra för att vi behövde det för det vi skulle göra idag.
Idag var det dax att göra 50 västerbotten pajer (mini) 
till midsommar festen som är på fredag.


Ja nu vart det inte 50 pajer 
Nu vart det bara 3 pajer
för när jag gjorde dom insåg jag att 
smördeg går kanske inte riktigt bra att frysa.
Eller vet ni om det går bra ?
Ja nu skall nog göra dom på onsdag istället :)


Men dom vart så goda
kan varmt rekommendera dessa
till sommarens buffer och fester :)

I morgon är det jobbar dag så nu skall jag få min skönhetssöm 
så syns vi i morgon

Ta hand om er så hörs vi snart igen.
KRAAAAAAM


2 kommentarer:

  1. Pajen var supergod. Mums hade kunnat ätit tre minst. /Mattias

    SvaraRadera
  2. Hejsan

    Jag har alltid frusit mina pajer , oavsett var det varit för deg. Dom såg väldigt goda ut.

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails