söndag 13 mars 2011

Vår mys i Salisbury.....
Hej allihopa !

Idag sitter jag ute när jag uppdaterar detta. 
Solen lyser och jag har fått en kopp kaffe i min hand, 
vi sitter och planerar 
vad vi skall göra nästa helg i trädgården
Det är verkligen dax
 att ta tag i lite saker, 
det växer så det knakar. 

Gräset skall klippas och mosa skall rivas mm. 

Ja planer finns det allt
 nu hoppas vi bara på lika bra väder 
nästa helg som det är nu 

I går så var det ju kalas 
och jag lovade visa lite bilder från det. 
Men först måste jag bara visa er 
våran nya hundvalp
Tada :)
Det var meningen att det skulle vara Skoda 
men nu blev det inte så 
av någon anledning levrade dom den här istället
 och vi vart inte ledsen över det :)
Nu är det bara namnet på bilen som saknas 
men jag tänkte fråga min bästa vän B 
du har säkert något bra namn på lager ;) 

I går fick vi vara med på kalas, 
det var ett djungeltema på kalaset 


Man fick partyhatt

Ja eller Oliver och Mattias fick 
partyhatt vi andra 
tog kort :)

När vi kom var det 
paket öppning i 
fulla muggar 


Mmm det är gott 
med present papper och snören 
Jag tror att det var nog det skojigaste


Denna är också lite skoj :)
Den låter MYCKET 
När du flyttar hemifrån 
kommer du nog uppskatta detta


Hmm äggkopp, kniv och gaffel
Vem behöver det 
när man har händer



Mums god choklad tårta 
med djungel djur på 


Ja efter ett sådant kalas 
så är det dags för 
ett bad 


Skönt 
all choklad är borta 
nu är det bara John Blund som skall komma 
För dom stora kompisarna skall titta på melodifestivalen, 
och för att nämna det så vart det ju synd att The Monikers 
inte gick vidare men jag tror att 
Erik Saade kommer att göra bra ifrån sig med, 
både jag och min kära man kommer ju 
att vara där så det kommer att fixa sig :)

Nej nu skall jag fortsätta att njuta av det fina vårvädret 
Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAM



2 kommentarer:

  1. Snygg "kärra" ni fått. Riktigt nice. Barnkalas är aldrig fel, med smarrig tårta.
    Hörde att ni skulle till Dusseldorf o kolla in melodifestivalen. KUL!!!!!!! Ta hand om er!!! Kramizar

    SvaraRadera
  2. Hej !
    Nu funkar det glappande bredbandet en stund igen....
    Vilken söt hundvalp :-) Direkt när jag såg den "döpte" jag den till MaLin. Ma som i Mattias Li som i Lisa och N som i .....inte vet jag :-)
    Åhhh vilken sötnos i hatt speciellt den lille haha. här är det ingen vår precis , men det är plusgr i a f så man får va glad för det. Ni ser ut att ha det underbart.
    Jag hör av mej när vi fått ny dongel så vi kan fika.
    ha de så bra

    Kraaaaaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails