lördag 12 mars 2011

I kväll gäller det....
Hej allihopa!

Jag för börja med att säga att det är ett fantastiskt 
väder här i Salisbury idag.  
Man kan sitta ute i bara ett linne och njuta av 
den underbara solen, 
fantastiskt :)

Nu tänkte jag bara uppdatera lite snabbt 
för vi är idag på väg att åka till 
lilla Oliver som skall har 1 år kalas idag :) 
Gud vad tiden går fort kom ihåg när han var ny född


Skall bli skoj att få kram om honom igen. 
Vad han fick skall ni få se i morgon. 
MEN 
det viktiga som sker i kväll är ju 
MELODIFESTIVALEN
nu får jag inte rösta 
SNÄLLA 
ni som är i Sverige rösta fram ett bra bidrag 
för d.12 maj skall jag och min kära man åka till 

DUSSELDORF :)
och titta på Eurovisoíon
Ja dessa biljetter 
fick jag av min kära man i 
alla hjärtans dag present :)
Han är så BÄÄÄÄÄÄST
Nu nöjer vi oss inte bara med att åka ditt, 
utan vi kommer att ta bilen och 
åka till Frankrike och champagne med:)
Vilken tur att vi tar bilen då kan vi lasta på lite :)

Nej nu måste jag börja göra mig oordning för kalas och fest:)
Men nu lämnar jag över till er, 
se nu till att det blir en bra låt 
som ni röstar vidare bara den inte blir 
SARA VARGA 
så är allt annan OK, 
helst av allt tror jag att The Monikers 
skulle göra bästa ifrån sig på Eurovision. 
Men som sagt var valet är ditt :)
Men du gör mig glad om du röstar på The Monikers

Ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. Åhhhhh va kul , schlagerfestival och skumpa kan inte bli bättre.
    Sms :ar på måndag OM vi kan fika men troligtvis inget skype.
    Dingelidongen mår ju som bekant inte bra. Vi får en ny förhoppningsvis i mitten av veckan.

    Kraaaaaaaaam B

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails