tisdag 15 mars 2011

En ny  Hund......
Hej allihopa !

Nu har vi fått två 
Nybadade hundar :)
Det är så skönt 
i stället för blöt hund doft 
så doftar dom nu Timotej :)


På bilden ser ni Loka 
när hon är bara 8 veckor.


Nu till något annat
Ni vet ju att vi skall åka till Dusseldorf och titta på melodifestivalen
Nu har jag hittat en länk 
till en affär som jag skulle vilja åka till 
lite speciell men spännande
ta en titt vet ja

Nej nu skall jag nog ta mig en kopp kaffe och bara 
njuta av min lediga dag.
Ja nu skall jag  baka, handla, städa och 
gå på fotokurs men det är njutning det med för mig :)
ja kanske inte städa men det är skönt efter :)

Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. Vilken liiiiiiiten goding :-) Har hon varit så yttepytteliten verkligen.
    Om jag hade bott i Dusseldorf och om jag hade pratat tyska så hade jag ÄGT den butiken, gillade to m musiken i bakgrunden :-)
    Du bara måste åka dit !
    Vi hörs om fika.
    Kram Bittan

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails