tisdag 4 januari 2011

Vilken tur att....

att jag har en kalender och har precis kollat 
JAPP
det är Januari 2011 
vilken tur för ett tag trodde jag där att det var april redan
det är ju så 
VÅRGRÖNT
 i dag när jag var ute i skogen så fick jag sådan längtan att göra Ronja Rövardotters vårskrik
jag hade ju locken i håret i alla fall, rufsigt hår :)
Hmm det var väll tur att jag inte gjorde det 
och att jag hade mössa på mig. 
Ni skulle ju kunna tänka er  dom stakars britter som jag stötte på
 ¨Oooo sorry it's just an spring shout¨
Ja men den frisyren och det skriket 
så skulle jag nog inte sitta här just nu ;)
MEN 
det gör jag i vårt
DRÖM HEM
 det känns så friskt och fräscht hemma just nu.
Alla julsaker är nu bortplockade 
och nya vårliga ord på våra klossar 
som jag fick i julklapp av min bästa vän B.
Då är det bara en sak kvar att påsken snart skall komma 
men det är ju 
Alla hjärtans dag först. 
Gud vad mycket vi har att se fram emot :)
Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails