lördag 1 januari 2011

2011

 Hej alla !

Jag hoppas ni hade en fantastisk gårdag. 
Det här får bli mitt första bidrag för detta 
året så nu gäller det :) 
I dag är vi lite trötta 
vi hade som sagt var väldigt roligt  igår. 


Vi började våran dag med en härlig promenad i New Forest. 
Vi hade spanat i en liten by som heter Burely 
min kära man hade sett att det fanns lite mysiga butiker där 
som kanske skulle passa mig. 
Han är så söt :) 
ja nu hittade jag inget 
eller 
JO 
det är väll klart att jag hittade något 
FUDGE



 Det avnjöt vi med en flaska champagne och 
ett härligt värmande bad efteråt.
Vilken perfekt foto allt jag älskar i samma foto


 Ja när våra fingrar såg ut som russin 
började kurra lite i magen då var det dags för våran 
4-rätters meny.
Ja nu är detta ingen överraskning om ni läste kommentarerna 
i går men om ni gjorde så kommer nu här bildbevisen.


Förrätt
Smörbakad korg 
fylld med kräftor 
svart och röd och rom
 och crème fraîche. 


Varmrätt
 Anka med apelsinsås
och 
rostade rotfrukter.


 Efterrätt
Chokladfondue
med 
Is wine


Kvällssnacks 
Ost
och 
Port

Ja som ni ser så var våran kväll fylld med god mat.
Idag är det vilodag både från mat och annat....
¨M kan du skicka ett kex med ost på¨
Oooops 
nu blev vi avslöjad 
jo det är sant vi har kex och ost som lunch idag :)
Detta är sista dagen innan vi börjar räkna Propoints igen.
Nej nu skall jag ta mig ett kex till så ha det nu så gött och ta hand om er i det nya året.
KRAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. Vilket härligt lyxigt inlägg !!!!!
    Här har vi haft allt annat än härligt. Blev sjuk igen på nyårsdagen ,feber och spydde konstant i ett dygn sen har jag sovit tills nu halv 11 idag.Är matt men bättre. Drack inget på nyår så det måste va alla tabletter eftersom T har klarat sig denna gången med.
    Vi hörs om Skype på fredag ?
    kraaaaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails