torsdag 2 december 2010

Varma kramar och ......

många goda skratt,
fick jag igår när jag åkte och hälsade på
lite gamla arbetskamrater.
Nu är det inte arbetskamraterna som är gamla :)
så att ni vet det :)
Utan det är ett tag sedan jag träffade dom

Min först kompis bor i Tenhult
och då passade det ju jätte bra
att stanna en sväng i butiken och köpa ett gott te
både till mig och min andra vän som jag överraskade :)
En liten krya på dig gåva fick hon min kära vän A.
Hon är så söt jag fick denna söta gåva av henne.
Så fin den är
TACK A

Ja idag sitter jag och skänker alla min goa vänner en tanke
och önskar alla en god 2 december.
Idag skall lilla jag få en ny frisyr det skall bli skönt
kalufsen skall få ett klipp ;)
Så nu skall jag ut rulla runt på staden idag.
Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. hej !
    Fixade du en administratör till eller hur lyckades du få extra space ?
    Ha en mysig dag så syns vi imorgon , värmen är på nu fattas bara chokladen :-)
    Kraaaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails