lördag 4 december 2010


Såå var det ......

äntligen fredag och vi fick åka till
Skogssäters BB :)
Vilket härligt ställe det kan jag varmt rekommendera :)

Vi började med glöggmingel
och sedan avnjöt vi en helt underbar middag mums
till efterrätt blev det skogssäters X-mas candy
Mumsigt.
Det vart en sen kväll tiden bara flög iväg :)
vi har så mycket att prata om när vi träffas
då var det skönt för vi sov över på detta förträffliga BB
när vi skulle gå och lägga oss så låg min
favorit choklad på våra kuddar.
Anton Bergs Jordgubbar i champagne :)
Vilket jag mumsar på nu när jag uppdaterar detta :)
Slurp !!
Dagen efter så fick vi en mysig frukost och
ett helt underbart väder.
Jag kommer att sakna detta vinterland när vi åker hem igen.
Vad jag också vet är att vi kommer att sakna
våra vänner i Skogssäter
mer hjärtliga vänner än dom finns inte :)

Ta hand om er B och T vi kommer snart tillbaka igen
och ni är ALLTID varmt välkommen till oss i England.
En stor kram kommer här ifrån oss till er.
KRAAAAAAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. Puss på er :-)
    Tack själva för A L L T !!!!!
    Tomtefar är i garaget nu....... hmmmm få se vad som kanske dyker upp i England på julafton .
    ha det så bra så hörs vi i veckan.
    Kraaaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails