tisdag 30 november 2010

Brrrrrr nu fryser......

min ledvätska till is.
Sa min kära man när vi tog lilla E till stallet idag.
Men jag klagar inte utan jag tycker det är väldigt mysigt med vinter och önskar att det håller sig till jul och ny år med :)
Men det var VÄLDIGT skönt att krypa under en filt
när man kommer hem igen.
För det var kallt i stallet
till och med is på insidan av fönstren.

Till och med katten fryste så hon har kurat i hop i sin korg.
Låt nu katten vara , kära M :)
Lilla E är så duktigt hon susar fram på den
lilla söta hästen Oliver.
Jag kom i håg när hon började rida och nu är hon en utomordentlig ryttare hon är så duktig, hon bara susar iväg.
Man kan inte bli mer imponerade än vad jag och min man är.
Men nu får du ta in hästen E :)
Oliver fryser han har ju istappar i skägget :)

Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. Brrrrrr ,t o m bilderna känns kalla men det var väl ett medvetet drag av proffsfotografen att göra dem svartvita :-)
    Kraaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails