onsdag 3 november 2010

Hoho Hoho....

Ja nu har den landat hos oss :)
Äntligen har den kommit hem :)
Ja har länge gott och funderat på vad jag skall ha i 
vår julgran i år, 
det måste vara något nytt varje år :)
Så istället för mera julkulor så hittade jag denna lilla uggla som skall sitta i trädet i år, 
men fram tills dess får han sitta i köket och hoa lite :)
Nu är det bara en sak kvar som jag vill ha med till granen, men det kommer jag inte avslöja nu utan ni som väntar på något gott får vänta lite till. Vi skall ju shoppa idag så det kanske bli redan i morgon ni får se det :)
Appropå något gott är denna cappucion 
 I går så var det fotokurs igen :)
I love it 
Vi fick ta med oss kameran och skulle ta kort på 
pulsen i Devize.
Ja klart att min puls åkte upp när jag såg alla schysta butiker som jag ville bara gå in i :)
Jag och min kurs kompis S delar samma intresse som inredning och Second hand butiker så när hennes batteri dog så såg vi tillfället att smita in till ett par butiker och inhandlade lite som vi kallade fotopropps ;)
Ja man skall njuta av varje tillfälle som är framför en :)
Ja nu skall njuta av min kopp kaffe :)
Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAM






2 kommentarer:

  1. Hej Lisa! :)
    Vilken fin uggla, han kommer nog sitta riktigt fint i granen!
    Hoppas du hittar något fint att shoppa idag :)
    Ha de fint! Kraaaaam // Hanna

    SvaraRadera
  2. Jag vill oxå gå på din fotokurs o inte på Medborgarskolan i Sverige !!!! Ännu med butiker ....halleluja :-)
    Hörs i helgen ang måndagsfikat.
    Kraaaaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails