tisdag 9 november 2010

Oj vilken tur.....
att man har massa ljus man kan värma sig med idag :)
Idag när jag vaknade så ösregnade det, 
mysigt att stanna inne då och tända massor av ljus och ta en kopp kaffe istället att värma sig med.
Vad man kan också värma sig med är goda vänner som betyder mycket för en i går pratade jag med min bästa vännen B, 
du fyller mig med energi tack snälla du :) 
En till som jag saknar väldigt mycket är min 
lilla E som har varit här på sitt höstlov. 
Vi hade fantastiskt roligt ser så fram emot att 
få träffa dig snart igen.
Här är lite fina höstkort som vi tog utanför Mattias jobb:)

I like :)


Nej nu skall jag ut snart i regnet jag skall nog bara ta en kopp kaffe till och sedan skall jag ut :)tror jag.
Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAM


6 kommentarer:

  1. Tack själv.Du e för söt :-) Vem ger vem energi egentligen ?
    Jag var produktiv hela em igår sen hihi.
    O M G vilka höstkort. Detta bed and breakfast är inte gratis.... man får betala övernattningen med fototips :-) Såna kort vill jag med kunna ta på människor.

    Ses snaaaaaaaart.
    Kramar i massor

    SvaraRadera
  2. Visst är hon vacker min dotter! Jag kan knappt fatta att hon är min. Hon utstrålar så mycket glädje! Vilken tur att du får låna henne! Hon kommer säkert att sticka nästa lov oxå, för hon hade det underbart hos er. Tack än en gång för det ni gjorde. Puss o kram

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar blogg ni har, man läser o tittar mer glädje, du är så duktig Lisa Kram Ann.

    SvaraRadera
  4. aaaw saknar er med skit mycket <3 Tack för den veckan!!

    SvaraRadera
  5. Hej på er

    Vilket härligt kort på dej och hundarna.

    Stora snöbollar från Ann-Louise

    SvaraRadera
  6. Underbar bild på dig och vovvarna .. underbar!!

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails