tisdag 2 november 2010

London......

 Ja igår bar det av till London igen.


Ja det är verkligen en häftig storstad men jag måste åka tillbaka
 lite själv och utforska mer av denna storstad. 
Det finns ju så mycket mer att utforska :)


Det finns en svensk butik här vilket är bra när 
man blir sugen på något svenskt. 
Nu skall jag kolla om dom har lite srapping butiker 
med jag är så sugen på att göra lite julkort nu.
Jag har fått sådan härliga idéer från min bästa vän B som redan har börjat med sina julpyssel :)
Tack alla ni som läser denna blogg 
det värmer i hjärtat att ni läser, 
ni får jättegärna lämna en kommentar 
så att jag hittar till eran blogg. 
Nej nu skall jag göra mig i ordning i dag är det 
fotokurs och bio som står på schemat.
Tejerna har lovat att dom skall baka något 
smarrigt tills vi kommer hem :) 
Gulliga tjejer :)
Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAM

2 kommentarer:

  1. Hej !
    Va kul med ett Londonbesök :-) Hittade du nån scrap ? Mässan i lördags var helt galen men det fanns massor av kul om man gillar att trängas och stå i kö.Idag ska jag in till stan och luncha med J o A. J börjar jobba om 3 v !!!!! Vad fort det har gått.Ev Skype to fm ( vet imorgon om kan to fm) annars nästa v kanske är bättre om Emma fortfarande är kvar på torsd
    Kraaaaaaam fr bästa vännen B

    SvaraRadera
  2. Jag är en trogen läsare. Snart kanske jag ska göra ett inlägg också. Hmmm vad ska jag skriva om då. Kanske att jag just nu dricker kaffe och kollar mailen men det är ju inte sant, jag passade ju på att kolla bloggen också. Kör försiktigt till Devices idag. Kram M

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails