måndag 25 oktober 2010

God Morgon......

Så här ser det ut just nu över Salisbury lite rostigt och kallt men väldigt vackert :)
 Min kära man fick skrapa vindrutan idag men som ni ser så kommer solen igenom. 
Det betyder att frosten på gräsmattan kommer att försvinna rätt så snart.
 Det är bra det för idag är det att se framåt, 
jag har lite hemligheter att fixa :)
Min kära mans födelsedag är på Torsdag och han kommer att få en överraskning, 
Nu vet jag att min man är väldigt nyfiken av sig och jag vet att han läser min blogg med :)
det han vet är att han måste sluta sitt jobb vid lunchtid på fredag
men sen vet han inte mer än så :)
Men jag tänkte jag skulle lämna en ledtråd
 Hmmm Balsam vinäger !!!
ITALIEN en weekend kanske :)
Nu är du bra nyfiken !! 
Ja nu väntar jag på att våran inneboende J skall vakna så att vi kan börja planera :)

Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAM


2 kommentarer:

  1. Inte nyfiken alls!!!!!!!!!! /M

    SvaraRadera
  2. Nu måste Mattias verkligen vara nyfiken! haha
    Skönt att de ordnade sig så hon kunde komma till er :)
    Jätte snällt! Hoppas ni får de riktigt mysigt.
    Vi får höras snart.
    Ha de fint!
    Kram //Hanna

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails