torsdag 28 oktober 2010

Grattis min älskade man....
Idag är det min mans födelsedag :)
En stor grattis kram till dig :)
 Nu firade vi hans födelsedag redan igår med en god middag och en 
VÄLDIGT 
god tårta fylld med alla goda grejor :) 
Nutella, mörk choklad och grädde :) 
Han tog med sig den idag till jobbet så det skall bli spännande att se vad dom tycker om den där :)
 I detta kort så låg där en överraskning till honom.
Det han fick veta var att han skulle sluta jobbet tidigt på fredag och packa en väska med badkläder och något fint. Sedan skall vi åka och lämna hundarna till Pat och sedan bär det av till ett fint hotel i Bath :)

Ja så var nu tanken :)
MEN
I tisdags så fick både jag och min man en väldigt rolig överraskning :)
Vilket gjorde att vi fick boka om våra lilla utflykt men det gör inget  för den överraskning som kommer att komma i kväll är bättre än alla typer utav utflykter :)
Nu kommer jag inte att bättre mer för er vad som kommer att hända i kväll ni får gå in här  i morgon och titta istället :)
 Men som sagt var så firade jag och J min kära man igår med både presenter och god mat, 
och på fredag skall vi åka till ........(Ja det får ni veta då)
RETSAM?
 för att äta en god födelsedagsmiddag :) 

 
 Nej tiden flyger iväg nu skall nog jag och j ta en promenad med hundarna sedan är det att förbereda för kvällens överraskning vilket DU får vet i morgon :)

Ta hand om er så syns vi snart igen.
KRAAAAAM

2 kommentarer:

  1. Vilken god tårta det var och underbara presenter. Ser fram emot ett trevligt besök idag och en underbar dag i morgon. /M

    SvaraRadera
  2. Största Grattiset till Mattias från oss !!!!!!
    Tyvärr blir det ingen film ....det får man bara när man fyller 50 :-)
    Va nyfiken jag blev nu då ! Ska bli spännande att se imorgon.
    vi tar en skype nästa v istället.
    ha det nu så bra båda två och vi lovar att skåla för honom imorgon.

    Kraaaaaaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails