fredag 22 oktober 2010

Fredagskväll i Salisbury....
salami och spenat pajen är ungen och vinet är på plats :)
Då är det bara att äta och njuta av den mysiga kväll.
Vinet ja :) 
Det var min man som kom hem med en 
guldig present påse och jag tänkte direkt 
¨Vad gulligt en present till mig¨
Men nää det var en gåva som han fick av sin tandläkare 
för att dom hade behövt skjuta på hans tid 
till en annan dag :) 
som var idag :)
Jag vet inte men jag har nog aldrig fått en vinflaska från min tandläkare bara banor att jag inte använder tandtråd oftare :) 
Men nu skall vi avnjuta denna goda dryck och en riktigt god paj.
Så ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. Vad heter Mattias tandläkare så jag kan beställa tid direkt hihi
    Skype i slutet av v ? Fred fm ?
    Snaaaaaaaart kan vi prata live :-)
    Stor kram från mej

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails