torsdag 2 september 2010

Sommar, höst.......

idag är det sommar :)
Jag bara älskar denna tidpunkt kallt och friskt på morgnarna och varmt och soligt på dagarna. 
Idag är det städdag
lakanen har rivits ut och tvättats och hängts på tork. 
Nu skall dom strykas :)
Vad nu allt detta för 
JO 
Min kära man kommer hem idag.
Det firar vi med att dammsuga och gör lite fint här hemma.

MEN 
man måste ta lite pauser för det är jobbigt att städa
PAUS :)

¨Man blir så trött av att städa¨
Nu är det faktiskt jag som städar och inte Loka
 vilket man kan tror av denna bild ;)
Men jag har inte städat hela dagen jag har nog mestadels suttit i en solstol idag faktiskt :)
Jag tog precis NU ett kort på hur utsikten ser ut

Ja bättre väder än så här kan det inte bli :)
Så mysigt :)
Nej nu har jag inte tid att sitta still mer nu skall här fejas snart kommer han hem.
Jag vill bara tacka min bästa J för ditt telefonsamtal 
det värmer att höra din röst, 
ta hand om dig nu och hoppas ni får en fantastisk semester. 
Jag önskar du kunde ta med mig med :)
Jag älskar ju också att äta och drick gott :)
Sedan tack alla ni som tittar in det värmer att ni tycker om min blogg :)
Ta hand om er så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAM




2 kommentarer:

  1. Hej vännen !
    Såklart att en lammöronskreation är till dej...men du får själv komma hit och hämta den :-)
    Härligt med sommar men vad fasen ska man packa till Scottland det verkar vara samma väder där nästa vecka.

    Stor kram från oss

    SvaraRadera
  2. Hej Lisa! HJälpte inte Loka till? Dålig stil tycker jag ;) Tack så jätte mycket för presenten, perfekt för skolan. :) Kalendern och kattpennorna var ju verkligen jag :) hihi
    Ha de så bra!
    Kram Hanna

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails