fredag 3 september 2010

I bland måst man.....

ha lata dagar. 
Dom får inte bli för ofta för jag har verkligen svårt att bara ta det lugnt och sitta stil jag blir lite rastlös då:) 
Men jag drömmer ofta om att kunna sätta sig ner och ta en kopp kaffe och bara läsa en inredningstidning och drömma sig bort.
Idag har jag gjort det.
Vilken kvalitet :)
Vad jag har också gjort i dag är att jag ätit god mat hela dagen :)
Började dagen med en Kanadensisk brunch, yummy :) 
pannkakor, bacon och ägg :)
Sedan har vi avslutat med en burk 
 Dumlekola :)
Efter detta skall man behöva ett par timmar på gymmet 
men idag har vi vilodag ;) 
så det får bli en annan.  
Idag är det full njutning av INTE göra någonting.
Ja ingeting var väll att ljuga för våra kära hundar behöver ju en promenad
¨Det tackar jag för¨:)
Snygging :)
Nej nu skall jag fortsätta att bara njuta vi skall titta på en DVD film :) 
Hmm synd att Dumlekolan är slut kanske vi skall 
poppa popcorn och ta en kola istället :)
Ja det får det bli :)
Jag måste bara visa vad min 
BÄSTA KÄRA MAN
tog med sig hem till mig :)


Ett härligt halsband :)
Jag har nog världens bästa man :)
Tack min älskade jag är så glad för detta halsband
Nej nu skall jag poppa popcorn och ta fram kola för nu skall vi titta på film.
Ta hand om er så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAM


1 kommentar:

  1. Vilken man du har !!!!!!
    Om inte Thompa är bäst skulle säkert Mattias varit det haha :-)
    Lyckliga oss !!
    Ni vet var vi är nästa vecka om ni känner för
    whisky , trevligt sällskap och myyyyys.
    Kraaaaaaaam fr oss

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails